banner-services-management.jpg

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Στη MAD DOG συνηθίζουμε να λέμε ότι, αν δε βρίσκετε τα αρχεία που αναζητάτε όταν τα χρειάζεστε, τότε η δαπάνη για τη διατήρηση και διαχείριση των αρχείων σας – μικρή ή μεγάλη – είναι αναποτελεσματική.

Οι υπηρεσίες ανάκλησης  έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση της χρησιμότητας των φυσικών αρχείων σας. Μόλις ζητήσετε ένα έγγραφο, αυτό θα παραδοθεί  στο γραφείο σας άμεσα. Το τμήμα ανακλήσεων της MAD DOG έχει οργανώσει τις υπηρεσίες του ειδικά για να επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη πρόσβαση του πελάτη στο σύστημα διαχείρισης αρχείων, καθιστώντας πολύ απλό τον εντοπισμό των απαιτούμενων εγγράφων. Από τη στιγμή που θα εντοπίσετε τα αρχεία που επιθυμείτε και θα υποβάλλετε το αίτημά σας μέσω του συστήματος, εμείς τα παραδίδουμε άμεσα στις εγκαταστάσεις σας.

Οι υπηρεσίες ανακλήσεων είναι γρήγορες, εύκολες, αποτελεσματικές  και ασφαλείς. Μέσω των υπηρεσιών μας μπορείτε να ορίσετε και να ελέγξετε ουσιαστικά την πρόσβαση και το δικαίωμα ανακλήσεων σε εξουσιοδοτημένους –και μόνο- χρήστες. Έτσι εξοπλίζεστε καλύτερα στον τομέα της προστασίας των ευαίσθητων και  εμπιστευτικών πληροφοριών.

Οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται ιδιαίτερα σε οργανισμούς με μεγάλο όγκο καθημερινών ανακλήσεων. Ταυτόχρονα, τα ανακληθέντα αυτά αρχεία, πρέπει να ενημερώνονται (επικαιροποιούνται) και να διατηρούνται σε άψογη κατάσταση (όπως αρχεία τραπεζών, ασφαλιστικών εταιριών, πάροχων ιατρικής φροντίδας κ.λ.π.) Η MAD DOG προσφέρει στους πελάτες της πρόσβαση, συνολικό έλεγχο, βελτιστοποίηση των σχετικών λειτουργικών δαπανών με αποτέλεσμα την επαύξηση της συνολικής αξίας  των αρχείων τους.

 

  • Την καθημερινή ή εβδομαδιαία παράδοση και παραλαβή αρχείων από τις εγκαταστάσεις σας σε προκαθορισμένες μέρες και ώρες
  • Την ενδιάμεση (επείγουσα) ανάκτηση και παράδοση αρχείων κάθε φορά που μπορεί να τα χρειαστείτε
  • Τη συνεχή παρακολούθηση των εγγράφων που έχουν ανακληθεί και την αποστολή υπενθυμίσεων για να μας επιστραφούν τα αρχεία όταν πλέον δεν τα χρειάζεστε
  • Την καταγραφή, ταξινόμηση και ενημέρωση των αρχείων με έναν κοινά αποδεκτό τρόπο και σε όση λεπτομέρεια επιθυμείτε
  • Την καταγραφή των νέων αρχείων που παραλαμβάνονται στη βάση δεδομένων της MAD DOG, εντός συμφωνηθέντος χρονοδιαγράμματος, ώστε τα αρχεία σας να είναι πάντα ενημερωμένα
  • Την πολλαπλή πρόσβαση χρηστών στο λογαριασμό σας με τα δικαιώματα που εσείς έχετε καθορίσει
  • Τη συνεχή ενημέρωση και υποβολή εκθέσεων (reports) με την κίνηση του λογαριασμού σας
  • Την παρακολούθηση του χρόνου διακράτησης των αρχείων σας και την υποβολή υπενθυμίσεων (reminders) που υποδεικνύουν τα αρχεία που ενδεχομένως να πρέπει να καταστραφούν.

storage-process-6.png



YOU CAN PUT YOUR TRUST IN REISSWOLF

Η REISSWOLF HELLAS είναι κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα που ειδικεύεται στην καταστροφή ευαίσθητων ή/και εμπιστευτικών δεδομένων και στην οικολογικά φιλική διαχείριση των καταστρεμμένων υλικών. Ως ευαίσθητα / εμπιστευτικά δεδομένα θεωρούμε τα προσωπικά δεδομένα ή τα απόρρητα δεδομένα σε οποιαδήποτε μορφή μπορεί να βρίσκονται /... Περισσότερα ›

ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ


Αποστολή μας είναι να παρέχουμε σε B2B  πελάτες συνολικές και ολοκληρωμένες λύσεις για τη φυσική και ηλεκτρονική αποθήκευση και διαχείριση αρχείων. Λύσεις που είναι ασφαλείς, καινοτόμες, αποτελεσματικές, οικονομικές  και παρέχουν προστιθέμενη οργανωτική αξία.

Καλέστε μας στο +30 (210) 6020934 ή στείλτε e-mail στην ομάδα πωλήσεων sales@maddog.gr   



arrow upΓνωρίστε την Ομάδα

Παρακαλούμε γνωρίστε κάποια από τα μέλη της ομάδας μας

Περισσότερα ›

arrow upΣυμμόρφωση

Η MAD DOG είναι η μόνη εταιρία στον κλάδο της στην Ελλάδα που κατέχει 3 ISO: 9001 (Ποιότητα), 14001 (Περιβάλλον) και 27001 (Ασφάλεια Πληροφορίας)

Περισσότερα ›

arrow upΠαραδείγματα

Παρακαλούμε διαβάστε κάποια παραδείγματα εμπειριών μας.

Περισσότερα ›

arrow upΒρείτε την Υπηρεσία

Χρησιμοποιείστε την ειδική εφαρμογή για να βρείτε τις κατάλληλες υπηρεσίες της MAD DOG για τις ανέγκες σας
 

Περισσότερα ›